Job 23 van 31


Report this listing

Solliciteren



Coördinator onthaalouders


Functie

Als coördinator van de dienst voor onthaalouders leid je de werking van de dienst voor de regio Aalst - Ninove - Geraardsbergen in goede banen. Onze onthaalouders bevinden zich in jouw werkgebied.

Volgende opdrachten behoren tot jouw takenpakket:

  • Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse planning en organisatie van de dienstverlening;
  • Je begeleidt, coacht en motiveert de onthaalouders;
  • Je bent het contactpunt , zorgt voor onthaal en bemiddeling bij de ouders;
  • Je zorgt voor een correcte administratieve opvolging van dossiers en voor de verslaggeving;
  • Je staat detecteert opleidingsnoden en volgt deze mee op;
  • Je staat (mee) in voor de kwaliteit van de geleverde dienstverlening en zorgt voor de toepassing en opvolging van het kwaliteitsbeleid.

Jouw profiel

  • Je beschikt minstens over een bachelor -diploma, bij voorkeur in een sociale of pedagogische richting;
  • Kennis hebben van de sector en de verschillende wetgevingen (bv. regelgeving Kind & Gezin) of in staat zijn deze snel op te nemen;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en kan je zowel mondeling als schriftelijk vlot uitdrukken. Ook anderstalige ouders kan je te woord staan in het Frans of Engels als dat nodig is;
  • Je bent flexibel in je takenpakket en werktijden (sporadisch avond of weekendwerk);
  • Je hebt een goed leervermogen en bent bereid om permanent bij te leren;
  • Je kan vlot overweg met de belangrijkste MS-Office toepassingen (Word, Excel, Outlook en Powerpoint);
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B .
  • Samen met het team de activiteiten evalueren
    Het educatieve project aanpassen volgens de ontwikkeling en de werking van de groep kinderen
  • Dossiers van kinderen administratief opvolgen en gegevens doorgeven aan ouders, boekhoudkundige dienst, ...
  • Ouders en medewerkers adviseren en sensibiliseren over opvoeding en het voorkomen van mishandeling, analfabetisme en thuisrisico’s
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Ouders informeren over de werking van een opvangdienst en de integratie van de kinderen tijdens de aanpassingsperiode organiseren

Aanbod

  • Deeltijds contract van onbepaalde duur – 24u/ week (bij voorkeur te presteren op ma-di en do);
  • Indiensttreding voorzien: 1/6/2024
  • Er is een leuke werkplek voorzien in onze kantoren te Mechelen (Hendrik Consciencestraat 5), maar je bent overwegend de baan op;
  • Je wordt vergoed volgens de loonschaal MV1B van paritair comité 331. Het minimum startsalaris aan nul jaar anciënniteit bedraagt €3.116,82 (bruto-maandsalaris voor een voltijdse tewerkstelling, aangepast aan de huidige index);
  • De mogelijkheid tot telewerk en glijdende werkuren zorgen voor een optimale werk- privébalans!;
  • Je ontvangt maaltijdcheques per gewerkte dag;
  • Je hebt recht op een 13de maand;
  • Je krijgt een smartphone en laptop ter beschikking;
  • Wij bieden je de mogelijkheid om in te tekenen op een voordelige hospitalisatieverzekering.
  • Je woon-werk verkeer met het openbaar vervoer wordt volledig vergoed door de werkgever;
  • Wij streven in onze selecties zoveel mogelijk naar tewerkstelling in eigen streek;
  • Voor elke functie bestaat er een vormingsprogramma dat jaarlijks wordt herzien;
  • Als personeelslid ontvang je kortingen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België!

Solliciteren

Kim Michielsen
0475 78 40 80
kim.michielsen@i-mens.be

Solliciteren